23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

TRISYS kundfall – eCAR

Den danska RAM och Dodge återförsäljare eCAR, valde sommaren 2019 att byta till TRISYS verkstad och kundhantering program. Över ett år senare har vi besökt eCAR för att prata med dem om deras erfarenheter.

eCAR leds dagligen av Marianne och Allan Simonsen. Företaget är involverat i försäljningen av nya och begagnade bilar, men arbete utförs även på special/kundbilar i verkstaden, vilket omfattar fyra mekaniker och fyra billyftar.  Marianne, som primärt tar hand om bokföring, skatteberäkningar och registreringar, var inte helt nöjd med det sätt på vilket specialuppdateringar fungerade i ECAR:s tidigare verkstads- och kundhanteringssystem. "Vi såg alltför ofta att uppdateringar ledde till nya fel i det gamla systemet. Därför bestämde vi oss för att leta efter en ny partner och det ledde till att vi bytte till TriSYS/G plan för drygt ett årsedan – och det har vi varit väldigt glada över", säger Marianne.  

Läs mer...

Triscan A/S
Engmarken 11
8220 Brabrand
Århus Kommune
Danmark
VAT nummer: DK27755968

Kontaktperson

TFA
Thomas Fuglsang Andersen
+45 87433348 tfa@triscan.dk

Sänd till en kollega

0.047