23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

DENSO Aftermarket utökar sin närvaro i sociala medier

Med tanke på den globala räckvidden hos sociala medier och vikten av denna form av masskommunikation har DENSO breddat sin närvaro för att nå en paneuropeisk publik.

”Traditionellt har vår sociala medieaktivitet genom Facebook och Twitter varit ett landspecifikt projekt”, förklarar Fatiha Laauich, Pan European Strategic Marketing Manager på DENSO Europe. ”Men i och med att företaget växer i Europa är det viktigt för oss att effektivt kommunicera med den växande konsumentskaran och engagera oss i en större community, vilket innebär att vår aktivitet måste utvecklas.

Till följd av detta har vi ersatt vår tidigare aktivitet på Facebook och Twitter som inriktat sig mot Storbritannien med ett nytt paneuropeiskt fokus:

Facebook DENSO Aftermarket https://www.facebook.com/densopartseu och Twitter https://twitter.com/densoparts_eu samt introducerar två ytterligare kanaler, en tekniskt inriktad kanal:

Facebook DENSO Technic https://www.facebook.com/DENSOtechnic och B2B-kommunikation: LinkedIn DENSO Aftermarket https://www.linkedin.com/company/densopartseu/.

”Med dessa ytterligare kommunikationskanaler som tillgodoser behoven av en bredare massa ser vi fram emot att bjuda in eftermarknadsspecialister, tekniker, återförsäljare och DIY-entusiaster att delta och bli en del av DENSO Aftermarket European community.

https://www.facebook.com/densopartseuhttps://twitter.com/densoparts_euhttps://www.facebook.com/DENSOtechnic https://www.linkedin.com/company/densopartseu/

DENSO Europe BV
Hogeweyselaan 165
1382 JL JL Weesp
Netherlands
VAT nummer: NL800734853B01

Kontaktperson

LC

Sänd till en kollega

0.047