23948sdkhjf

Expertens tips till den digitala verkstaden

Den digitala närvaron har blivit allt viktigare om man vill lyckas som företagare. Oavsett om man säljer produkter eller tjänster. Det krävs mer än en hemsida med telefonnummer och bilder på de anställda för att inte lämnas kvar på perrongen.  E-handelsbyrån Carismars tidigare vd Johan Carlmark förklarar vad man bör tänka på.
En verkstad som tillhör någon av de stora kedjorna har i dag redan utvecklade digitala plattformar i ryggen där det går att boka tider och köpa saker till bilen. I en värld där den digitala utvecklingen går snabbt framåt blir det därför alltmer viktigt för fristående verkstäder att hoppa på tåget och ha en egen digital närvaro. Annars riskerar man ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094