23948sdkhjf

RSA satsar på återförsäljare när KGM rullar in i Sverige

Agentmodellen är inget för KGM, Korean Genuinely Made, när bilmärket ska ta marknadsandelar i Sverige. De satsar hårt på pickupsegmentet med nya Grand Musso som ska säljas via ett växande nätverk av återförsäljare.
Sangyong har efter flera år av ekonomisk istid hittat en väg framåt. Indiska Mahindra är ute ur bilden och nu är det den sydkoreanska jätten KG Group som äger bilföretaget. För att tydliggöra att det handlar om ett sydkoreanskt märke så har även namnet Ssangyong pensionerats och nu är det KGM, Korean Genuinely Made, som gäller.

I Sverige är d...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093