23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska Hedin möta framtidens BMW-kunder

Med den nya fullserviceanläggningen i Bromma tar Hedin Automotive nästa steg mot en mer sammanhållen kundresa. Här möts försäljning, service och upplevelse i ett och samma flöde – utformat för att både stärka relationen till BMW-kunden och driva affären framåt.

Hedins nyaste BMW-anläggning ligger på en fördelaktig plats i Bromma. De nya lokalerna är granne med flygplatsen, och därmed lättillgänglig oavsett om du tar dig dit med bil eller kollektivt. 

– Den är belägen i ett område där vi tidigare inte haft någon fullserviceanläggning, säger Magnus Monié, vd för Hedin Automotive Bavaria.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|