23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Megatrio utvecklar nytt mässkoncept

Skanska, Posten och Sollentunamässan sammanför sina kompetenser i ett gemensamt bolag och bildar House o f Commerce- HOOC. Ett unikt koncept där mäss- och showroomverksamhet samt e-handel förs samma för att utveckla den traditionella mässverksamheten. Första stegen är Sollentunamässan men konceptet kan utvecklas på andra platser. Den nya lösningen innebär att Sollentunamässan verksamhet kompletters med showroom - där utställare ges möjlighet att visa sina produkter under en längre period- samt med internetportaler kopplade till varje enskild mässa. Tack vare den kombinationen kan mässutställaren möta sina kunder dygnet runt, året runt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.097|