23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Skoda stolt vinnarpartner

Skoda Sverige har fått ett sponsorpris för bästa marknadsföring/kommunikation och utnyttjande av partnerskapet med Melodifestivalen. Priset utdelades av Eventum/Medlodifestivalen och undersökningsföretaget REGI Research &Strategi vid en efterfest på Restaurang & Nattklubb "Hotellet" i Stockholm d..

Skoda Sverige har fått ett sponsorpris för bästa marknadsföring/kommunikation och utnyttjande av partnerskapet med Melodifestivalen.


Priset utdelades av Eventum/Medlodifestivalen och undersökningsföretaget REGI Research &Strategi vid en efterfest på Restaurang & Nattklubb "Hotellet" i Stockholm där Kristin Kaspersen, Christer Björkman, Mark Levengood, Henrik Johnsson och The Poodles var med tillsammans med sponsorer och arrangörer från SVT. För tredje året har REGI utvärderat sponsorernas insatser i samband med Melodifestivalen. Man har bl a intervjuat 800 besökare vid delfinalerna i Ejerdahls Arena i Leksand 18 februari och Globen 18 mars om vilka sponsorer de uppmärksammat och hur insatserna uppskattades. Till detta har REGI gjort en egen utvärdering. I konkurrens med 14 andra festivalpartners/utställare fick Skoda utmärkelsen för de bästa sponsorinsatserna.


BREAKING
{{ article.headline }}
0.063