23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nya e-tjänster ger bättre koll på servicekunderna

Tre nya e-posttjänster i Midman från Midland Oil ger verkstaden enkel och kontinuerlig uppföljning av servicekunder som missat sin service, rättning av fordon där rätt information saknas eller merförsäljning till servicekunder som ska in på kommande service.

1: Boka service på kunder som missat

Midman skickar e-postlista för de som missat serva förra månaden trots att de kallats till service och fått SMS-påminnelse om denna tjänst också har valts. Säkra upp dina servicekunder genom att ringa och boka service.

2: Ordning och reda i ditt kundregister

E-tjänsten registreringsnummer med ofullständiga uppgifter, exempelvis årsmodell eller bilmärke, är en kom-i-håg att hålla kundregistret städat så att dina servicekunder får rätt garanti- eller värdebevis och servicekallelse i rätt tid - på månads- eller kilometerintervall.

3: Pro-aktiv merförsäljning på kommande servicar

Med e-postlista servicekunder kommande månad kan du styra månadsanpassade budskap på din verkstadsprofilerade servicekallelse, boka service pro-aktivt eller rikta kampanjer till kunder som ska serva nästa månad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02