23948sdkhjf

AD satsar på att sponsra motorsporten

Förra året påbörjade AD Butik och Bilverkstad en sponsorsatsning inom motorsporten för att öka synligheten mer. De är rätt ensamma på bollen i förhållande till andra verkstadskedjor och det har visat sig vara en bra marknadskanal. Därför fortsätter man satsningen i år.
Fredrik Bjerngren började rollen som försäljnings- och marknadschef på AD för lite drygt ett år sedan. Med en bakgrund som marknadschef från motorförlaget Albinsson & Sjöberg insåg att han erfarenheterna därifrån kunde man implementera i AD:s marknadsföring.

– Min känsla var att vi inte får ut vårt varumärke tillräckligt, vi når ut där vi allt...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.078