23948sdkhjf

AD satsar på att sponsra motorsporten

Förra året påbörjade AD Butik och Bilverkstad en sponsorsatsning inom motorsporten för att öka synligheten mer. De är rätt ensamma på bollen i förhållande till andra verkstadskedjor och det har visat sig vara en bra marknadskanal. Därför fortsätter man satsningen i år.
Fredrik Bjerngren började rollen som försäljnings- och marknadschef på AD för lite drygt ett år sedan. Med en bakgrund som marknadschef från motorförlaget Albinsson & Sjöberg insåg att han erfarenheterna därifrån kunde man implementera i AD:s marknadsföring.

– Min känsla var att vi inte får ut vårt varumärke tillräckligt, vi når ut där vi allt...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.08