23948sdkhjf

Tema Lönsam verkstad: 4 steg till en bättre kundupplevelse

Kunskap är nyckeln till att kunna leverera bra service. Både om sin produkt och om sina kunder. Där är prioritering en viktig faktor som inte nog kan understrykas.
Inte alla kundupplevelser är lika viktiga, något som är positivt eftersom det då går att prioritera det som är viktigast och viktigast av allt när det kommer till service är att kunden får en bra check out-process.

För det flesta kunder är tyvärr själva servicebiten ett nödvändigt ont, enligt en ny studie av AG Analytics, en konsultfirma som speci...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095