23948sdkhjf

Rapport: Därför vill Amazon bli en spelare på bileftermarknaden

De värden och tjänster som Amazon representerar är viktiga för den generation konsumenter som kommer driva samhällsekonomin framöver. Därför vill Amazon bli en aktör även på bileftermarknaden, menar fordonskonsult- och analysföretaget Lang Marketing i en rapport.
I marknadsanalys och analys av hur olika grupper av konsumenter agerar och resonerar så brukar konsumenter ofta delas upp i olika grupper. I en modell, där konsumenter delas in efter deras ålder, så identifieras fyra olika grupper. En av dessa kallas ”Millennials” – de födda mellan åren 1981 och cirka 2000.

Millennials är den idag största gruppen ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.078