23948sdkhjf

Midland: Personlig information till verkstadskunden når ut bäst

Informationen till verkstadskunder om förmåner når ut bäst när kunden informeras personligen och inte digitalt. Bristande information skapar lätt missnöje. Det menar företaget Midland som frågat kunder om just detta.
Bristande information till kunden om förmåner och tilläggstjänster kan skapa missnöje hos kunden, även om denne är nöjd med verkstadsbesöket i övrigt. Det menar man på företaget Midland som erbjuder kunder vars bilar servas på verkstaden med Midlands oljor får gratis vägassistans.

Midland genomförde i november en undersökning via undersökningsföre...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.125