23948sdkhjf

Fordonsbolaget får ny CMO

Fordonsbolaget vill satsa mer på kundupplevelser och har därför rekryterat en ny CMO, chief marketing officer. Adam Lassoued har tidigare bland annat jobbat på Bookatable by Michelin.

Fordonsbolaget säljer nya Hondabilar samt begagnade bilar av olika märken. De utför även bilservice och reparationer på alla modeller och märken. Nu säger företaget att de vill utmana bilden av den opålitliga bilhandlaren. Som ett led i det har de rekryterat Adam Lassoued som ny chief marketing officer. Han kommer närmast från konsultföretaget Aspia och har innan dess bland annat jobbat på Bookatable by Micheling samt Cancerfonden.

–Att ansluta mig till Fordonsbolaget är inte bara ett nytt kapitel i min karriär, det är också en chans att driva rejäl förändring. Historiskt sett har ”bilhandlare” använts som ett negativt uttryck, genom att ge våra kunder vad de vill ha ska vi förändra det. Att köpa en bil är en av de största investeringarna våra kunder gör och vår kundservice ska återspegla det, säger Adam Lassoued, i en kommentar.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093