23948sdkhjf

Teslagurun Grufman Bil lockar nya kunder med hjälp av sociala medier

Grufman Bil har blivit något av ett fenomen när det kommer till vilka fel som vanligtvis Teslamodeller drabbas av. Ägaren Fredrik Grufman insåg tidigt vikten av sociala medier för att marknadsföra sig och det har minst sagt varit lyckat. Nu besöker influencers honom för att locka trafik till sina egna kanaler. 
Grufman Bil startade sin verksamhet 2005 och är en fristående bilverkstad och reservdelsåterförsäljare för USA-Ford, Chrysler, Tesla och GM.

De insåg tidigt nyttan med sociala medier, men har fått testa sig fram för att finna vad som lockar tittning.

– Redan 2009 började vi lägga ut content på Youtube. Vi provade ut olika avgassystem som kunder k...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.126