23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Efter tuffa tiden – så ska Wismo öka försäljningen

Wismos bilmodeller, samt återförsäljare kopplade till dessa, har haft en tuff tillvaro under den rådande konjunkturen. Nu hoppas de på en positiv utveckling med hjälp av kommande lanseringar.    

Peugeot, Citroën, Opel och Mitsubishi har tappat mark på en föränderlig bilmarknad, särskilt under de svåra tiderna som rått vad gäller nybilsförsäljningen. Elbilsomställningen har stannat av i takt med att konsumenternas plånböcker har blivit tunnare på grund av högre ränteläge och inflation. 

Det har gjort att andra typer av bilmodeller och drivmedel har ökat vilket Wismo även har uppmärksammat.      

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156