Den amerikanska transportmyndigheten NHTSA har startat en undersökning av Teslas modell S, för att utreda autopilotfunktionen. Detta efter en dödsolycka som inträffade när bilen var i autopilotläge, rapporterar flera medier.
Annons Annons AnnonsDödsolycka med självkörande Tesla
Annons