23948sdkhjf

Tema Digitala verkstaden/Affärssystem: Full kundresa i ett enda system

Louwman Groups återförsäljare kommer inom de närmsta månaderna ha tillgång till ett nytt system för sin behandling av kundresan. Bland annat kommer det nya systemet knyta samman alla olika processer som är kopplade till kundens kontakt, och behandla det via ett enskilt system.
Syftet med det nya systemet är att säkerställa att kundens upplevelse blir så bra som möjligt oavsett kontaktyta, och att återförsäljarna kan hantera processen så smidigt och enkelt som möjligt. Det nya systemet är framtaget av Autofacets, en digital partner för bilindustrin.

Louwman Group, som representerar bland annat Suzuki, Toyota och Lexus i ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.093