Alla kunder som hämtar ut sin färdiga bil från Autoexperten-verkstaden Min Bil i Bromma i västra Stockholm möts av en backspegelhängare där det står vilken tekniker som gjort jobbet på bilen och en påse smågodis när de sätter sig i förarsätet.
Fredrik Nitz, platschef på Min Bil i Stockholm AB – hur kommer det sig att ni bjuder på detta till alla e...
Så gör man "det lilla extra" för kunden på Min Bil
En trevlig gest, väl synlig i bilen. Det får kunder som lämnat sin bil till Autoexperten-anslutna Min Bil i Stockholm alltid när de hämtat bilen efter utfört arbete.
2
Bilder
Fredrik Nitz, platschef på Min Bil i Stockholm, visar "det lilla extra" som man gör för varje kund som lämnar in sin bil till verkstaden - en lapp där det står namnet på fordonsteknikern som jobbat med bilen samt en liten godispåse. Foto: Pierre Kjellin
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer