23948sdkhjf

Tershine – ett svenskt bilvårdsfenomen

Tershine är namnet på allas läppar och många bilar och Tobias Ericson är head of gloss på Tershine. Han är också varumärket, Tershine står nämligen för Tobias Ericson shine. För Motormagasinet berättar han om sin resa från att själv fylla flaskor sina föräldrars garage på nätterna till dagens mångmiljonbolag.
Motormagasinet träffar Tobias Ericson i det han kallar för Glosscave 3.0: en stor före detta verkstadslokal i Täby norr om Stockholm som numera är högkvarter för det svenska bilvårdsmärket som alla pratar om.

– Allt började som en rolig grej vid sidan om mitt vanliga arbete. Det fanns ingen tanke att det skulle bli så stort.

Lokalen är ren. Allts...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.11