23948sdkhjf

Tershine – ett svenskt bilvårdsfenomen

Tershine är namnet på allas läppar och många bilar och Tobias Ericson är head of gloss på Tershine. Han är också varumärket, Tershine står nämligen för Tobias Ericson shine. För Motormagasinet berättar han om sin resa från att själv fylla flaskor sina föräldrars garage på nätterna till dagens mångmiljonbolag.
Motormagasinet träffar Tobias Ericson i det han kallar för Glosscave 3.0: en stor före detta verkstadslokal i Täby norr om Stockholm som numera är högkvarter för det svenska bilvårdsmärket som alla pratar om.

– Allt började som en rolig grej vid sidan om mitt vanliga arbete. Det fanns ingen tanke att det skulle bli så stort.

Lokalen är ren. Allts...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125