23948sdkhjf

Verkstaden där man sköter kundkontakterna via klockan

Apple Watch på handleden, det är vad som gäller för servicetekniker på Volvo Cars verkstad i Hammarby Sjöstad. En klocka som förenklat arbetet och förbättrat kundkontakten.
Serviceteknikern Henrik Friedli drar åt några muttrar på Volvo Cars verkstad i Hammarby Sjöstad. Med en snabb koll på klockan noterar han att det är gott om tid till nästa inbokade bil. Skyddskåpan kopplas fast och motorhuven stängs. Han tar upp mobilen och kryssar i att dagens serviceåtgärder är gjorda på den aktuella bilen.

– Vi behöver i stort ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
En modern klassiker från Mechatronik
Tre klasser vann jackpot på Automässan
Elfordon kräver nya rutiner hos polisen
Bilägare får nya däck efter rekordslitage
Och årets bilfärg är...
ARN: Ingen ersättning för SL-kort när nya bilen krånglade
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.375