Den drygt 200 kvadratmeter stora lagerlokalen alldeles intill ishockeyarenan i Timrå är fylld med flaskor med bilvårdsmedel i starka kulörer. Öppnar man dem så luktar det bubbelgum, blåbär, skogsbär, körsbär och andra uppfriskande dofter.
Vid några bildskärmar mitt i lokalen står Robin Westberg och två av hans anställda, Hugo Bångfeldt och Oscar J...
Startade med Youtube – säljer bilvårdsprodukter för miljoner
Robin Westberg startade en Youtubekanal om hur man städar bilen för tre och ett halvt år sedan. I dag omsätter han drygt 30 miljoner kronor på att sälja bilvårdsprodukter under det egna varumärket Gör det med RW.

– Återförsäljning i butik gör att fler får vetskap om vårt varumärke. Men det är bara ett komplement, för vad man än säger så kommer e-handeln att vara framtiden, säger Robin Westberg. Foto: Sture Markström
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration