Den drygt 200 kvadratmeter stora lagerlokalen alldeles intill ishockeyarenan i Timrå är fylld med flaskor med bilvårdsmedel i starka kulörer. Öppnar man dem så luktar det bubbelgum, blåbär, skogsbär, körsbär och andra uppfriskande dofter.
Vid några bildskärmar mitt i lokalen står Robin Westberg och två av hans anställda, Hugo Bångfeldt och Oscar J...
Startade med Youtube – säljer bilvårdsprodukter för miljoner
Robin Westberg startade en Youtubekanal om hur man städar bilen för tre och ett halvt år sedan. I dag omsätter han drygt 30 miljoner kronor på att sälja bilvårdsprodukter under det egna varumärket Gör det med RW.
– Återförsäljning i butik gör att fler får vetskap om vårt varumärke. Men det är bara ett komplement, för vad man än säger så kommer e-handeln att vara framtiden, säger Robin Westberg. Foto: Sture Markström
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer