23948sdkhjf

Volvo ohotad etta i undersökning

Företaget Servicescore som mäter kvaliteten på service i olika branscher har tittat på hur svenska folket upplever personbilar.

Servicescore har sedan de grundades 2013 mätt hur svenskarna upplever kundbemötande och servicenivå i över 20 kategorier. Från 2015 har företaget även undersökt personbilar. I årets mätning ingick 16 bilmärken och bästa servicen ansågs Volvo ge. Enligt Servicescore hade också Volvo lägst andel som var missnöjda eller mycket missnöjda med bemötande.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
VW påskyndar omställning i Wolfsburg
700 000 bilförare kör med olaglig syn
De börjar med agentmodell
Tre fräscha verkstäder i final
Aiways öppnar för beställningar på U6
Efter uppköpet – åtta orter blir två regioner
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125