23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Verkstäder måste bli bättre på service enligt experten

Att hålla upp ett finger i luften och känna av vad kunderna vill ha kommer vara en av de viktigaste sakerna en verkstad kan göra. Det menade Klaus Silfvenius från Motorbranschens riksförbund, MRF, på ett av Automässans seminarier.

När MRF:s bilhandelsansvarige Klaus Silfvenius höll ett seminarium på Automässan med namnet "Framtidens drivlina" kunde han avsluta med konstaterandet att bilflottan kommer elektrifieras men att bra service alltid kommer efterfrågas. Hans uppmaning till fordonsverkstäderna var därför att sätta sig ned och granska marknaden minst en gång per år. Men även att se över vad som skiljer ens verkstad från andra verkstäder i närområdet för att på så vis kunna konkurrera på bästa sätt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.066