23948sdkhjf

Verkstäder måste bli bättre på service enligt experten

Att hålla upp ett finger i luften och känna av vad kunderna vill ha kommer vara en av de viktigaste sakerna en verkstad kan göra. Det menade Klaus Silfvenius från Motorbranschens riksförbund, MRF, på ett av Automässans seminarier.
När MRF:s bilhandelsansvarige Klaus Silfvenius höll ett seminarium på Automässan med namnet "Framtidens drivlina" kunde han avsluta med konstaterandet att bilflottan kommer elektrifieras men att bra service alltid kommer efterfrågas. Hans uppmaning till fordonsverkstäderna var därför att sätta sig ned och granska marknaden minst en gång per år. Men...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Bell Aurens Longnose – när pengarna räcker till
Tyngre bilar oroar Gröna Mobilister
De bildar världens första storskaliga däckåtervinningsbolag
Motonets nästa jättevaruhus till Örebro – ”Ett toppenläge”
Ny vd hos Mercedes-Benz
Hedins nya storaffär omfattar hela Norden
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.11