23948sdkhjf

Tidlers nya vd: ”Det är lite av en revolution”

Tidler har vuxit kraftigt de senaste åren och deras hämta-lämnatjänst är populär. Men på företaget menar man att de är mer än bara några som hämtar och lämnar ett fordon. Det handlar om att ge service och kunna svara på alla frågor kunden kan tänkas ha om bilen.
Högt upp i Wenner-Gren Center i norra Stockholm har Tidler sitt kontor med milsvid utsikt. När Motormagasinet kommer på besök har Kung Bore åter fått ett grepp om huvudstaden och flera av de anställda jobbar hemifrån. Företagets nya vd, Jan Pelli, skojar och säger att det inte är en bra dag för hämta-lämnaservice.

Oavsett vintervädret har det gått...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11