23948sdkhjf

Tidlers nya vd: ”Det är lite av en revolution”

Tidler har vuxit kraftigt de senaste åren och deras hämta-lämnatjänst är populär. Men på företaget menar man att de är mer än bara några som hämtar och lämnar ett fordon. Det handlar om att ge service och kunna svara på alla frågor kunden kan tänkas ha om bilen.
Högt upp i Wenner-Gren Center i norra Stockholm har Tidler sitt kontor med milsvid utsikt. När Motormagasinet kommer på besök har Kung Bore åter fått ett grepp om huvudstaden och flera av de anställda jobbar hemifrån. Företagets nya vd, Jan Pelli, skojar och säger att det inte är en bra dag för hämta-lämnaservice.

Oavsett vintervädret har det gått...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Bell Aurens Longnose – när pengarna räcker till
Tyngre bilar oroar Gröna Mobilister
De bildar världens första storskaliga däckåtervinningsbolag
Motonets nästa jättevaruhus till Örebro – ”Ett toppenläge”
Ny vd hos Mercedes-Benz
Hedins nya storaffär omfattar hela Norden
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.127