23948sdkhjf

ARN: Det är fackmässigt att avråda kunden

Att ta betalt för en AC-service som blir uppenbart meningslös om kunden motsätter sig byte av AC-kompressorn är inte fackmässigt. 
Verkstaden borde avrått kunden
Ärende: AC-service
Kundens krav: Prisavdrag med 1 175 kronor.
Ort: Göteborg
Saken: Kunden har beställt en AC-service från ett företag. Fyra dagar efter verkstadsbesöket upptäcker kunden att AC:n fortfarande inte kyler. Kunden anser också att hen har blivit överdebiterad av verkstaden.

Företaget svarar att summan som ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094