23948sdkhjf

ARN: Det är fackmässigt att avråda kunden

Att ta betalt för en AC-service som blir uppenbart meningslös om kunden motsätter sig byte av AC-kompressorn är inte fackmässigt. 
Verkstaden borde avrått kunden
Ärende: AC-service
Kundens krav: Prisavdrag med 1 175 kronor.
Ort: Göteborg
Saken: Kunden har beställt en AC-service från ett företag. Fyra dagar efter verkstadsbesöket upptäcker kunden att AC:n fortfarande inte kyler. Kunden anser också att hen har blivit överdebiterad av verkstaden.

Företaget svarar att summan som ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125