23948sdkhjf

LEDARE: Nu nysatsar vi på det digitala!

Motormagasinet blir ännu mer digital när vi vässar och nysatsar på vårt digitala arbete. Fortsätt att bläddra i papperstidningen, men se till att först gå in på motormagasinet.se!

I en digital värld där allt går i snabbare takt gäller det att hänga med i händelserna. Därför gör vi på Motormagasinet en nysatsning på webben. Då verkstadsbranschen samtidigt breddar sig och allt mer blir en ”one stop-shop” vill vi självklart också hänga med i de händelserna. Därför har vi breddat bevakningsområdet till att även skriva mer om den tunga sidan, glas- och däckbranschen samt bilhandeln.

På så vis vill vi att ni hela tiden kan hålla er ajour med de senaste och viktigaste händelserna i branschen.

Ni läsare kommer att få se fler snabba och korta nyheter om dagsaktuella händelser, givetvis kommer dessa att följas upp med längre fördjupande reportage.

Genom den digitala nysatsningen har vi redan utökat antalet nyhetsbrev från tre till fem i veckan. Varje vardag i veckan alltså!

På så vis vill vi att ni hela tiden kan hålla er ajour med de senaste och viktigaste händelserna i branschen.

Traditionellt har Motormagasinet främst setts som en papperstidning som folk älskar att bläddra i och låta ligga framme. Självklart kommer vi fortsätta att ge den fysiska tidningen kärleken och respekten den förtjänar men nyheterna kommer ni att få först på motormagasinet.se. Därför är det viktigt för oss att vässa den digitala sidan av Motormagasinet så att den blir ännu bättre.

Som alltid är vi också tacksamma för era tips. Är det något ni tycker vi borde skriva om, något som har hänt eller är på gång hos just er? Tveka inte att slå en signal eller dra iväg ett mail. Vi uppskattar alltid feedback och förslag från er läsare!

Utöver den digitala satsningen börjar Motormagasinet även med krönikörer. Tunga och viktiga namn kommer att reflektera och tycka till om de mest aktuella frågorna och utmaningarna som branschen står inför. 

Med start i september kommer ni kunna läsa krönikor av Madeleine Westerling, kedjechef på Mekonomen, Petra Binken, marknadschef på Autoexperten, Johan Christersson, kedjechef på Meca och Lars Bergmark, vd för Svenska Fordonsbranschen. Den första kan ni läsa nedan och det är väldigt roligt att få kunna presentera Autoexpertens Petra Binken som premiäröppnar.

KRÖNIKA: Flera generationer bär skulden!

Artikeln är en del av vårt tema om Ledare.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093