23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Korvkioskbesöket gav en trogen kund: ”Fått 20 000 kronor tillbaka”

Att ha en nära och bra relation med kunden ger mycket mer än att lägga dyra pengar på marknadsföring. Det menar Ceasar Göksu som driver en Speedyverkstad i centrala Stockholm.

I ett litet hål i väggen i Vasastan i centrala Stockholm ligger Ceasar Göksus Speedyverkstad. Han äger verksamheten som han har drivit den i tio år men har betydligt längre erfarenhet av att serva och reparera bilar än så. Han berättar för Motormagasinet att han utbildade sig hos Volkswagen och fick jobb direkt efter studenten. Efter några år inom Volkswagen ville han få ett miljöombyte och började i stället på Mekonomen där han jobbade i tre år innan han blev varslad. Det gjorde att han ville testa att driva eget och skaffade ett litet hål i väggen på Norra Stationsgatan.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.113