23948sdkhjf

Experterna sågar agentmodellen och spår framtiden för bilhandlarna

Agentmodellen är inte att föredra, och bilåterförsäljarnas roll kommer fortsatt vara viktig även i den digitala världen. Det var några av slutsatserna som drogs under ett toppmöte bilbranschen haft i London. 
Att fokusera på de integrerade tjänsterna är essentiellt för bilhandeln, menade panelmedlemmarna. Med det menas kundupplevelse där helheten är i fokus, med ett slags ekosystem av alla de produkter och tjänster som bilägande innebär. 

– Ens bil är på vägen i många år och oftast kommer en bilägare att behålla den i minst två till fyra år. Med d...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.112