23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny satsning ska lyfta Mekos egna varumärken

Meko ökar satsningen på sina egna varumärken inom reservdelar och tillbehör för både verkstäder och bilägare.

För att samla och utveckla Mekos egna varumärken gällande reservdelar och tillbehör skapas nu en ny division. Syftet är att stärka positionen och kundvärdet på samtliga åtta marknader där Meko är verksamma.

Ansvarig för att leda den nya organisationen blir Henrik Pettersson. Han kommer närmast från rollen som chef för produktavdelningen inom Mekos svenska verksamhet. Under denna tid har han lett arbetet med att förse verkstadskedjorna Meca och Mekonomen med rätt produkter i Sverige, Norge och Finland.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.252|instance-web01