23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nya branschpartnern frigör bilhandlarnas tid

Mindre besvär – Mer affär. Det är sloganen för det nystartade bolaget Svensk Reklamation AB, branschpartnern som vill förenkla reklamationsprocesserna för bilhandlarna.

– Vi har gjort en raketstart. Jag hade inte kunnat förvänta mig något bättre. Den stora konsensus från alla vi pratar med, även de som inte blir kunder, är att det här finns ett jättebehov för detta i branschen.

Det är en glad Mikael Tornberg som Motormagasinet talar med. Han är vd för det nyligen grundade bolaget Svensk Reklamation AB, men är inte direkt en nybörjare. Snarare tvärtom med sina dryga 20 år i branschen. Tidigare var han eftermarknadschef hos Kamux, och det var där han började arbeta med reklamationer på lika systematiskt sätt som han gör i dag.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126