23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Full transparens tog Sigtuna Bil till en topplacering vad gäller kundnöjdhet

En av Sveriges främsta bilhandlare finns i Arlandastad, i alla fall om kunderna på Reco får bestämma. Framgångsfaktorerna har varit en gedigen återkoppling från kunderna och en metod som kallas för RUMLA.

– Vi är väldigt glada, tacksamma och stolta över den här utmärkelsen, säger Ludwig Askervall, ägare och grundare av Sigtuna Bil.

Bolaget hamnar på en tredjeplats i årets upplaga av Recos topplista för bilhandlare. Bakom framgången står en kompromisslös satsning på transparens, kundrelationer och en metod som kallas RUMLA.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.237|