23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Motor-Magasinet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hyundai efter tuffa tiden: ”Inte den framgång vi hade hoppats på”

Hyundais senaste 18 månader har inte gått som det var tänkt. Trots en nysatsning har man inte nått önskade resultat. Nu svarar företaget på vad som har gått fel och vägen mot framgång.”Vi har lärt oss från det här”, säger Wolfgang Würth på Hyundai Motor Europe.

Ett nytt säljbolag, flytt av huvudkontoret och införandet av agentmodellen skulle vända den negativa trenden för Hyundai i Sverige. Men effekten uteblev.

– Alla förstår att den här typen av förändring har farthinder och vi har lärt oss från det här, säger Wolfgang Würth, press- och kommunikationschef på Hyundai Motor Europe.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|