23948sdkhjf

Tema Däck/Fälg: Fälgkunderna satsar på kvalitet

Fälgbranschen är snabb att fånga upp trender och vi har lyssnat av några av branschens företag för att höra hur trenderna går för närvarande. Större dimensioner, högre kvalitet och mer medvetna kunder är några ledord, numera även inför vintern.
OCL Brorssons i Norrköping är en av branschens tyngre aktörer. Där är Richard Lundqvist vd och han ser att utseende och kvalitet spelar större roll nu än tidigare:

– Konsumenten vill ha snyggare och snyggare produkter. Bilen går drygt sex månader på vinterdäck beroende på var man bor. Snyggare och större fälgar blir allt vanligare även på vintern ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Nya modeller av Jaguar!
Pilotutbildningen som ska ligga i bräschen
Lyckliga vinnare på Automässan
Hälften av EPA-traktorerna klarade inte besiktning
Konceptkavalkad på elektrifierad bilmässa
Tre klasser vann jackpot på Automässan
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.187