23948sdkhjf

Hög efterfrågan på verkstadstjänster online

Reparationsförmedlaren Autobutler.se känner inte av någon nedgång i efterfrågan på sin onlineplattform och får fler bokningar än vanligt.

Många bilägare har valt att i större utsträckning handla och boka tjänster online, detta sedan coronavirusets spridning tog fart. Branschen är pressad och flera verkstäder känner av en nedgång av kunder. Men hos Autobutler har bokningarna ökat den senaste veckan. 

Dygnet runt skapas det reparations-förfrågningar till verkstäder på autobutler.se. Som en hundraprocentig digital spelare är vi inte beroende av fysisk närvaro, säger Christian Legêne, vd autobutler.se.

Framöver ökar Autobutler sitt arbete för att locka fler och nya kunder. De ökar därför sina marknadsaktiviteter. 

Det är en fördel för de verkstäder som kan hantera kunder online och vi öppnar upp för fler verkstäder i utvalda områden på autobutler.se, förklarar Legêne.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094