23948sdkhjf

Volvo Cars vässar begagnathanteringen

Statistiken från 2020 visar att begagnatmarknaden i Sverige förändrats mycket, bland annat med ökade priser och ryckig efterfrågan. För att möta de nya utmaningarna har Volvo Cars lanserat en egen begagnatportal i samarbete med Internalcars Handlarbudet.
Bilhandeln står inför en rad utmaningar. Förutom effekterna av coronaviruset ställs högre krav på effektivitet, transparens och hög kvalitet. Kraven kommer från både konsumenter och företagare.

Dessutom har prisbilden förändrats dramatiskt det senaste året, med exempelvis höga snittpriser för laddbara bilar och ett minskat intresse för dieselmodel...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.094