23948sdkhjf

Lösningen som gör det lättare att inventera skador på hyrbilen

Vem orsakade skadan och när uppstod den? Det är frågeställningar som blir ett minne blott för hyrbilsföretaget med automatisk scanning av karossen, som börjat användas av hyrbilsjätten Sixt.
En inte alltför ovanlig typ av tidsödande ärende för hyrbilsföretagen är kunder som protesterar efter att ha debiterats för en skada på bilen som upptäckts vid biluthyrarens okulära skadebesiktning efter att bilens lämnats tillbaka.

Kunden bestrider inte sällan skadan de debiterats med hänvisning till att denne hävdar att hen inte är den som orsak...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078