23948sdkhjf

Lösningen som gör det lättare att inventera skador på hyrbilen

Vem orsakade skadan och när uppstod den? Det är frågeställningar som blir ett minne blott för hyrbilsföretaget med automatisk scanning av karossen, som börjat användas av hyrbilsjätten Sixt.
En inte alltför ovanlig typ av tidsödande ärende för hyrbilsföretagen är kunder som protesterar efter att ha debiterats för en skada på bilen som upptäckts vid biluthyrarens okulära skadebesiktning efter att bilens lämnats tillbaka.

Kunden bestrider inte sällan skadan de debiterats med hänvisning till att denne hävdar att hen inte är den som orsak...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Han blir ordförande för Bildelsgrossisterna
Besikta satsar i glesbygden
Autocirc tar över en av Finlands största bildemonteringar
Begagnade elbilars pris ner 22 procent på 2 månader
Scania lanserar ny serviceplan
Nytt rekord för elbilar i november
Andra Nordiska Medier
Entreprenad
RT-Forum
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125