23948sdkhjf

Lösningen som gör det lättare att inventera skador på hyrbilen

Vem orsakade skadan och när uppstod den? Det är frågeställningar som blir ett minne blott för hyrbilsföretaget med automatisk scanning av karossen, som börjat användas av hyrbilsjätten Sixt.
En inte alltför ovanlig typ av tidsödande ärende för hyrbilsföretagen är kunder som protesterar efter att ha debiterats för en skada på bilen som upptäckts vid biluthyrarens okulära skadebesiktning efter att bilens lämnats tillbaka.

Kunden bestrider inte sällan skadan de debiterats med hänvisning till att denne hävdar att hen inte är den som orsak...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.11