23948sdkhjf

Tema Lönsam Verkstad: Ökad bokningsgrad med digital servicebokning

Många kunder tappar intresset för att det är för många steg att boka en servicetid eller för att det tar för lång tid. Genom att eliminera det jobbiga med att boka service kan man vinna många kunder. Det menar man på Midman.
Under december gjorde Midman sitt första utskick med tjänsten digital servicebokning. Resultatet var över förväntan. Hela 40 procent av de som gick in på verkstadens landningssida bokade direkt service. Resterande ringde in och bokade.

– Eftersom det är en ny tjänst visste vi inte vad vi skulle jämföra med men om man tittar på data från Lasingoo ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125