23948sdkhjf

Var är bilen? Dålig kommunikation hos bilsäljare

Efter ett hus- eller lägenhetsköp är bilköp den största ekonomiska affär som människor gör. Ändå är det förvånansvärt många som har så dåliga erfarenheter av sitt bilköp.
Att kommunikationen i bilbranschen är dålig är ingen nyhet.

Ivan Boberg Jovanovic som är grundare av bilförmedlingstjänsten Carswipe beskrev nyligen i Motormagasinet hur han som ny bilsäljare på en av Sveriges största bilhandlare varken fick någon utbildning, någon information om hur de arbetade eller vad han kunde förvänta sig.

– Det enda chefen...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Motor-Magasinet och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094